5-1 դասարան
27-30.10.2020 Թեմա՝ Բաժանման հաշվեկանոնը և նրա բացատրությունը
- Կատարե՛ք բաժանում՝ բաժանելին ներկայացնելով բաժանարարին բաժանվող թվերի գումարի տեսքով.
- օր. 105 : 5 =100:5+5:5=20+1=21
- 837 : 9 =93
- 180 : 15 =12
- Կատարե՛ք բաժանում.
- 8610 : 123 =70
- 10375 : 83 =125
- 95918 : 398 =241
- Կատարե՛ք բաժանում՝ բաժանելին ներկայացնելով բաժանարարին բաժանվող թվերի գումարի տեսքով.
- 10924 : 18 =606 (16)
- 81216 : 27 =308
- 76342 : 38 =2009
- 80048 : 16 =5003
- Լարի առաջին կտորը երկրորդից երկար է 6 անգամ, իսկ երկրորդ կտորը երրորդից կարճ է 4 անգամ: Որքա՞ն է այդ լարերի երկարությունների գումարը, եթե երրորդ լարի երկարությունը 96 մ է:1 լալը 6×24=144 2 կտորը 24 3 կտորը 4×24=96 96:4=24 144+96+24=264
Թվային արտահայտություններ
- Հաշվե՛ք թվային արտահայտության արժեքը.
- (379 + 621) : 125 + (94 — 31) x 8 =512
- (32 x 5) x 4 + (600 : 100) : 3=642
- Կազմե՛ք թվային արտահայտություն և հաշվե՛ք նրա արժեքը. 28 և 81 թվերի արտադրյալը՝ բաժանած 212 և 149 թվերի տարբերությունը
- 112 և 14 թվերի քանորդը՝ բազմապատկած 901 և 876 թվերի տարբերությամբ(112:14)x(901-876)=200
- Առաջադրանքը գրի՛ առեք թվային արտահայտության տեսքով, այնուհետև հաշվե՛ք նրա արժեքը. 1.Յոթանասունի և երեսունչորսի տարբերությունը փոքրացնել երեք անգամ (70-34):3=12 2.Քառասունչորսի և տսանմեկի քանորդը մեծացնել հարյուր երեսուն երկու անգամ
(44:11)x32=528