5-1 դասարան

27-30.10.2020
Թեմա՝ Բաժանման հաշվեկանոնը և նրա բացատրությունը
  1. Կատարե՛ք բաժանում՝ բաժանելին ներկայացնելով բաժանարարին բաժանվող թվերի գումարի տեսքով.
  • օր. 105 : 5 =100:5+5:5=20+1=21
  • 837 : 9 =93
  • 180 : 15 =12
  1. Կատարե՛ք բաժանում.
  • 8610 : 123 =70
  • 10375 : 83 =125
  • 95918 : 398 =241
  1. Կատարե՛ք բաժանում՝ բաժանելին ներկայացնելով բաժանարարին բաժանվող թվերի գումարի տեսքով.
  • 10924 : 18 =606 (16)
  • 81216 : 27 =308
  • 76342 : 38 =2009
  • 80048 : 16 =5003
  1. Լարի առաջին կտորը երկրորդից երկար է 6 անգամ, իսկ երկրորդ կտորը երրորդից կարճ է 4 անգամ: Որքա՞ն է այդ լարերի երկարությունների գումարը, եթե երրորդ լարի երկարությունը 96 մ է:1 լալը 6×24=144 2 կտորը 24 3 կտորը 4×24=96 96:4=24 144+96+24=264

Թվային արտահայտություններ

  1. Հաշվե՛ք թվային արտահայտության արժեքը.
    1. (379 + 621) : 125 + (94 — 31) x 8 =512
    2. (32 x 5) x 4 + (600 : 100) : 3=642
  2. Կազմե՛ք թվային արտահայտություն և հաշվե՛ք նրա արժեքը. 28 և 81 թվերի արտադրյալը՝ բաժանած 212 և 149 թվերի տարբերությունը
    1. 112 և 14 թվերի քանորդը՝ բազմապատկած 901 և 876 թվերի տարբերությամբ(112:14)x(901-876)=200
  3. Առաջադրանքը գրի՛ առեք թվային արտահայտության տեսքով, այնուհետև հաշվե՛ք նրա արժեքը. 1.Յոթանասունի և երեսունչորսի տարբերությունը փոքրացնել երեք անգամ (70-34):3=12 2.Քառասունչորսի և տսանմեկի քանորդը մեծացնել հարյուր երեսուն երկու անգամ

(44:11)x32=528