Գործնական հայոց լեզու
1.Երազանքներս, մտորումներս, նախաձեռնություններս Նոր տարվա շեմին։
Իմ երազանքներից մեկն է, որ ունենամ plesteshn 5։
2.Պատմի՜ր ամանորյա քո սիրած ֆիլմի մասին,ամփոփի՜ր և ներկայացրո՜ւ բլոգում հետաքրքիր նկարով։
Մենակ տանը
Ամերիկյան ընտանիքը Չիկագոյից մեկնում է Եվրոպա, բայց պատրաստվելու ժամանակ շտապում էին։ Անգիտակից ծնողները տանը մոռանում են իրենց երեխաներից մեկին: Երիտասարդ տղան ցուցադրում է հնարամտության հրաշքներ։ Եվ երբ կողոպտիչները ներխուժում են տուն, նրանք ստիպված են լինում զղջալ։
3. Ծաղկի ո՞ր տեսակը քեզ համար ունի ամանորյա խորհուրդ, ինչո՞ւ․ մեկնաբանիր։
Ձնծաղիկը, որովհետև նա ձմեռվա ծաղիկ է։
4. Սկզբից և վերջից ավելացրու այնպիսի նախադասություններ, որպեսզի ստացվի հետաքրքրիր հեքիաթ։
Նա երազկոտ մարդ է և որոշում է, որ պիտի թողնի իր մանկության անտառը, պիտի գնա ու գտնի իր երազների կապույտ անտառը։ Նա գտավ իր անտառը երազների մեջ։
5 Փակագծերի բայերը պահանջված ձևով գրի՛ր Ա և Բ տեքստերում բայերի ժամանակները համեմատի՛ր:
Ա. Գերմանիայի դպրոցներում կատարված ուսումնասիրություններից պարզվեց, որ քաղաքի երեխաները գյուղական կյանքի մասին ոչ մի պատկերացում չունեն (չունենալ): Օրինակ, նրանցից շատերը կարծեցին (կարծել), որ կաթր ֆաբրիկայում պատրաստվում (պատրաստվել):
Կրթության նախարարությունը դրությունը շտկելու նպատակով պահանջել է, որ բոլոր քաղաքների կենդանաբանական այգիներում կովեր ցուցադրվեն (ցուցադրվել) և օրվա մեջ երեք անգամ կազմակերպեն (կազմակերպվել) նրանց կիթը:
Բ. Գերմանիայի դպրոցներում կատարված ուսումնասիրություններից պարզվել էր, որ քաղաքի երեխաները գյուղական կյանքի մասին ոչ մի պատկերացում չունեին (չունենալ): Օրինակ, նրանցից շատերը կարծում էին (կարծել), որ կաթը ֆաբրիկայում էր պատրաստվում (պատրաստվել):
Կրթության նախարարությունը դրությունը շտկելու նպատակով պահանջել էր, որ բոլոր քաղաքների կենդանաբանական այգիներում կովեր ցուցադրեին (ցուցադրվել) և օրվա մեջ երեք անգամ կազմակերպվեին (կազմակերպվել) նրանց կիթը: