Գործնական հայոց լեզու

1.Երազանքներս, մտորումներս, նախաձեռնություններս Նոր տարվա շեմին։

Իմ երազանքներից մեկն է, որ ունենամ plesteshn 5։

2.Պատմի՜ր ամանորյա քո սիրած ֆիլմի մասին,ամփոփի՜ր և ներկայացրո՜ւ բլոգում հետաքրքիր նկարով։

Մենակ տանը

Ամերիկյան ընտանիքը Չիկագոյից մեկնում է Եվրոպա, բայց պատրաստվելու ժամանակ շտապում էին։ Անգիտակից ծնողները տանը մոռանում են իրենց երեխաներից մեկին: Երիտասարդ տղան ցուցադրում է հնարամտության հրաշքներ։ Եվ երբ կողոպտիչները ներխուժում են տուն, նրանք ստիպված են լինում զղջալ։

Один дома»: главный герой изобрел «посылку для воров» - KP.RU

3. Ծաղկի ո՞ր տեսակը քեզ համար ունի ամանորյա խորհուրդ, ինչո՞ւ․ մեկնաբանիր։

Ձնծաղիկը, որովհետև նա ձմեռվա ծաղիկ է։

4. Սկզբից և վերջից ավելացրու այնպիսի նախադասություններ, որպեսզի ստացվի հետաքրքրիր հեքիաթ։

Նա երազկոտ մարդ է և որոշում է, որ պիտի թողնի իր մանկության անտառը, պիտի գնա ու գտնի իր երազների կապույտ անտառը։ Նա գտավ իր անտառը երազների մեջ։

5 Փակագծերի բայերը պահանջված ձևով գրի՛ր Ա և Բ տեքստերում բայերի ժամանակները համեմատի՛ր:

Ա. Գերմանիայի դպրոցներում կատարված ուսումնասիրություններից պարզվեց, որ քաղաքի երեխաները գյուղական կյանքի մասին ոչ մի պատկերացում չունեն (չունենալ): Օրինակ, նրանցից շատերը կարծեցին (կարծել), որ կաթր ֆաբրիկայում պատրաստվում (պատրաստվել):

Կրթության նախարարությունը դրությունը շտկելու նպատակով պահանջել է, որ բոլոր քաղաքների կենդանաբանական այգիներում կովեր ցուցադրվեն (ցուցադրվել) և օրվա մեջ երեք անգամ կազմակերպեն (կազմակերպվել) նրանց կիթը:


Բ. Գերմանիայի դպրոցներում կատարված ուսումնասիրություններից պարզվել էր, որ քաղաքի երեխաները գյուղական կյանքի մասին ոչ մի պատկերացում չունեին (չունենալ): Օրինակ, նրանցից շատերը կարծում էին (կարծել), որ կաթը ֆաբրիկայում էր պատրաստվում (պատրաստվել):

Կրթության նախարարությունը դրությունը շտկելու նպատակով պահանջել էր, որ բոլոր քաղաքների կենդանաբանական այգիներում կովեր ցուցադրեին (ցուցադրվել) և օրվա մեջ երեք անգամ կազմակերպվեին (կազմակերպվել) նրանց կիթը: